Thessa og Bebbis Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Igår kveld rett før jeg sovnet merket jeg at jeg var helt klissete på armen som lå under ene puppen. Kan lissom ikke skjønne hvor andre steder det kan ha kommet fra enn puppen. Er dette normalt at det lekker ett eller annet derfra så tidlig? Er førstegangs i uke 17+4. Hjelpes meg! ;-P
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Det kan helt sikkert komme fra puppen, de lekker litt puppene mine også
mars09+aug11? Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 hei. råmelk heter det:) noen får det tidligere enn andre. fikk det rundt samme tid som deg jeg og, men måtte som oftest klemme for å få det ut. er nå i uke 23, og det renner fra puppen om natten og jeg ser hvite flekker i BH'n. hehe. er rart og uvant, men er bare kroppen som forbreder seg på å gi melk, så er bare bra. vi får dra på apoteket og kjøpe oss brystinlegg hehe
Thessa og Bebbis Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Jøss, egentlig veldig stolt nå! :-) Mange som ikke får melk i det heletatt også får jeg det så tidlig! Er lissom alt i alt VELDIG gravid føler jeg! :-) Og det er jo bare koselig, men jeg visste ikke at det var normalt. Bra det er det da :-) Har forresten ikke opplevd noe mer av det i natt. Kanskje det stopper opp litt da ;-)
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk ikke melk i puppene før babyen etter fødselen sist. Og da fikk lilleguttn den første råmelken som er ekstra næringsrik. Helt vanlig dersom man lekker før, men tror ikke det er lurt å "framskynde" at melken kommer tidligere. Jeg fikk beskjed av jormor sist (med førstemann) at man ikke skulle klemme (eller stimulere) på puppene slik at melken kom tidlig fordi babyen skulle ha den første viktige råmelken. Men klar kommer den av seg selv er det jo ikke noe å gjøre med. Bare godt å tenke på at dersom det kommer melk da, så får du iallefall nok melk når babyen kjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå