Gå til innhold

Var på ultralyd i dag uke 9 +5 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så den lille som beveget seg rundt og ett hjerte som slo

endelig følte jeg meg litt gravid :) denne gangen har jeg nemmelig ikke hatt noen tegn til graviditeten bortset fra positiv test. dette er nr 4 og alle har vært forskjellig i forhold til kvalme, trøtt osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Nesten så jeg håper på at jeg blir sendt på tidlig ul også.

Skrevet

ja var veldig koselig . minste mann er bare 5 1/2 måned og i det svangerskapet hadde jeg forkort livmorhals så denne gangen blir jeg fulgt opp litt ekstra. Veldig morsomt å så den lille som beveget seg rundt inni der :)

Skrevet

Gratulerer liten spire!!

Det må være en fantastisk og spesiell opplevelse.

Jeg kan neste ikke vente til kontroll og innvendig ul 12.12 hos gyn.

I dag er hormonene på topp... Har nettop stri grått for ingenting...Det blir litt komsik nesten dette her...

Håper jeg også får se et hjerte som slår.

Lykke til fremover og nyt følelsen.

Skrevet

hehe ja hormoner er en fin ting. merker att humøret mitt svinger bra om dagen . Ser på Ophar og gråter vet du hehe

lykke til på ultralyden går sikkert kjempe fint :)

Skrevet

mente så klart oprah :)

Skrevet

Hei så bra at alt var ok med den lille=) Fikk du vite hvor stor den var (crl)?

Jeg fikk en akutt ul time på mandag, pga magesmerter. Fikk da se vårt lille frø i full bevegelse med et dunkende hjerte=)Jeg var på mandag 9+2 i følge mens termin.crl var 21 mm..

Lykke til videre i graviditeten=)

Skrevet

hei ja målet på den lille var 25mm var da 9+5

så bra att alt var bra med din lille . ikke morsomt med vondt i magen håper du slepper flere sånne opplevelser

lykke til :)

Skrevet

Hei igjenn. Nei satser på at det ikke blir noen flere turer med magesmerter..Har ikke hatt noe etter mandag.Ble sendt på sykehuset for legen var redd det var svangerskap utenfor livmora, men alt var heldigvis i orden der inne=) Hvilke dag har du termin?? Jeg har 6 juli. Har du flere barn??

=)

Skrevet

:) jeg har også termin 6 juli :) blir spennende og se om denne blir flyttet noe på ultralyden i uke 18

jeg har 3 barn fra før av en på 9 en på 5 og en liten på 6 måneder hehe denne lille som kommer nå var ikke helt planlagt men er like velkommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...