'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 og jeg fikk SEKSER!!!! er så glad så glad...
Gjest irismor Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Grattis, deilig å endelig bli ferdig tenker jeg =0)
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 gjett om skjelver som et løvtre.. Må si jeg gruer meg til norsk og engelsk til våren hihi. men nå skal det feires at denne er overstått
wireless wife Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer! Hva fikk du spørsmål om? Jeg tenkte å ta TI (!) eksamener på et semester, deriblandt nyere historie. Hadde vært kjekt med noen spørsmål å øve seg på. Tar du andre fag også? Har du funnet noen gamle eksamensoppgaver på nett til å øve seg på?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Å, det hørtes fint ut. Jeg har hatt eksamen i prosjektfag i dag og det gikk ikke bra!
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2008 fikk 1. verdenskrig. så snakket om imperialismen, kolonisering, skuddet i sarajevo, versaillestraktaten, trippel alliansen og trippel ententen, bismarck, balkanahlvøyen osv. kom også innpå kommunismen, hvordan krigen foregikk osv. tror jeg fikk med alt nå har norsk og engelsk nå. neste år skal jeg ha naturfag, matte, samfunnslære og kroppsøving. så ikke på noen oppgaver på forhånd
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 fått karakter? eller bare føles det sånn? ikke kjekt når det ikke går some n ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå