Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Føler jeg har det meste og vet ikke hva jeg skal ønske meg. Trenger evt nye løpesko. Mmmm ellers er jeg grønn. Noen forslag? Hva ønsker du deg?
Gjest irismor Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Grønn sekk med sittestol på. Jaktbukser som ikke knirker ;-) Høyang party kjeler. Rammer til bilder Brødkurv 2 stk en hjemme og en til hytta Gavekort på senteret. Ny filofax Støvletter Sexy undertøy (ganske ikke så ålright å ønske seg av foreldre og svigers =0) Liten pc Kjede Øredobber Pullover Hansker Har flere ønsker men kan ikke røpe alle ;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg ønsket meg Samsung Omnia, men fikk den som en liten før-juls-gave av sambo =S Så nå ønsker jeg meg egentlig bare Flanell laken,sengetøy og nattdrakt.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har ikke fått noen forespørsel om ønskeliste jeg.. Men ønsker meg parfyme ullsokker god sennep og egentlig klær, men siden jeg er gravid (litt hvertfall) og ingen vet det så kan jeg ikke ønske meg slike klær jeg trenger nå...
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Alt av klær - evt gavekort DKNY Be Delicious-parfymen Smykkeskrin Ull-undertøy Bøker - nyeste til Unni Lindell, Liza Marklund + "vannet" av han islandske...som jeg aldri husker navnet på;o) Biotherm body lotion + dusj såpe En god frisør shampo + balsam Aloe-serien til body shop Sjal En god lipbalm Treningsklær
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 sex og singelliv filmen sex og singelliv sesongen (sko esken) CSI sesonger Prison Break Sesong 3 Lost sesong 4 Midnight Poison parfyme av Dior Chance parfyme fra Chanel Magnifique parfymen fra Lancome Shine parfymen fra Dior Krølltang "Dust it" fra Big Sexy Hair Kokebøker Mario Party 8 til Nintendo DS Naturbørste Uno filmen Den siste revejakta filmen Disney Klassikere Pedikyr sett Dagkrem og nattkrem fra Clarins make up koster EXTRA big volume Shampoo + Big volume Conditioner fra Big Sexy Hair Ull undertøy fra Pierre Robert Wool kolleksjon Klær fra Gina Tricot eller Bik Bok 2-delt pyjamas sett Svart magebelte Hårføner Vannkoker Interiør ting Sengeteppe STORE kopper Gode kjøkken kniver Pels pledd (fusk pels altså) Tja, det var det jeg ønsket meg til jul, har en stor familie så er ikke jeg som bare er kravstor, haha...
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Bakebolle Grønnsaksskreller Skjærefjøl Det var kjerringtingene. Ønsker meg også Clean-parfyme og Clarins produkter. + Den nyeste Varg Veum boken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå