Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk et spørsmål av min mor i går; Er du lykkelig? Jo, svarte jeg, men spørsmålet gikk og surret i hodet mitt i hele går. Jeg burde være lykkelig- har oppnådd det jeg har satt meg som mål foreløpig i livet, men begynner å lure på om jeg kan ta hånda på hjerte å si at jeg er lykkelig. Har to fantastike barn hvor begge er friske, et flott hjem, en god utdannelse og en mann som elsker meg. Så jeg burde jo være lykkelig, men jeg vet ikke lenger. Føler meg sliten om dagen- orker ingenting, går bare hjemme og lillegull henger i puppen. Det er jeg som henter og leverer i barnehage, jeg som ordner huset etc. Når mannen kommer hjem er det kaos i hjemmet i løpet av 2 sekunder- da ser det helt bomba ut, dører står på vidt gap og det er klær over alt. i tillegg maser han om SEX på toppen av det hele. Så jeg tygger litt på om jeg er lykkelig for øyeblikket....... lurer derfor på om du er lykkelig?
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 JA Jeg er lykkelig. Jeg har blitt lykkelig av en god del andre ting i livet enn det jeg før trodde jeg skulle bli lykkelig av. Sannelig godt at man kan forandre seg, at man kan endre kursen om man bare vil, og at det stadig er mulig å opppdage nye sider ved livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå