Gå til innhold

April: Her i huset blir det ikke mye jul...


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, vennen! Det ordner seg dette!! Skal krysse fingre og tær for deg i morgen!! Håper du gir meg en lyd når du vet mer!! Og så sier du fra hvis det er noe jeg kan gjøre!! Sant??? *nikker*

 

Stooooooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, du snakka om jobb her om dagen.. Så en lapp i dag på butikken her at ei dame jobba som dagmamma -på natt! Kunne det vært noe? Det må da vel være folk som jobber natt der du bor også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper det ordner seg for dere. ikke noe kjekt når det er sånn..

hva med å starte som tupperware selger eller noe sånt? Har ei bekjent som driver med det, og det dekker mye for de hvertfall. Hun er hjemme med barna sine, og tar dette i tillegg. Eller dagmamma som Synne sier..?

 

Sender deg en god klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vært hos NAV.

I grunn gjør det godt å få litt penger, men føler alikevll ikke at dei tar meg seriøst. Eg får 8000kr der 6500kr går til husleien som skulle vært betalt 1desember. Da har eg altså 1500kr igjen til mat.

Eneste som ser posetivt ut akkuratt nå er at barnetrygden kommer før jul.

 

I deres argumenter så har eg fått 3880kr i barnetrygd og 1300kr i bidrag for han eldste.

Bidrag i oktober ble 3000kr for jentene + mat og diverse han hjelpte oss med så hvor mange tusen me endte på vet eg ikke.

I november betalte han 300kr i rekninger for oss samt mye mat og diverse.

Nå i desember skal han kjøpe alle julegave til alle 4 barna. Han skal kjøpe inn middag til julaften. HAn kjøper bursdags gave til Vesla som har bursdag om 2 dager. + det som trengs til å lage litt kaker til feiringen.

 

Så tror eg kan se at denne måneden også skal gå. Men klart er det ikke kjekt å ha det slik.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...