mami78 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hadde en bitte liten brun blødning i dag. Dro til UL, og fosteret hadde dødt i uke 8...Dette er nå tredje gangen på rad, vet ikke hvordan man skal orke å prøve igjen.Skal tilbake om noen dager og fjerne restene:( Synes jeg hadde kommet så langt og med masse symptomer... Håper ingen mister håpet, dette er sikkert sjelden.Takk for meg.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 hei! Huff så trist! Jeg har også opplevd en MA...men tre er nok forferrdelig tøft...men etter tre misser skal du faktisk få spesiell hjelp til å både bli gravid og få noe som hjelpe embryoet til å feste seg så dette ike skjer igjen...såvidt jeg vet får man hormoner..jeg håper for al del du har fått noe tilbud om dette. Men dette er ike så sjeldent som du tror...d å miste en gang er faktisk veldig vanig..klart d å miste flere ganger er ikke vanlig..men d er en naturlig prosess fordi d var d som regel ikke som d skulle være..selv om jeg vet det er en mager trøst=(
Lillevenn33 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Stor klem til deg. Jeg har "bare" hatt en MA, for 3 uker siden. Håper at det ikke kommer flere MA, verken for meg eller deg.
mami78 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Takk for støtte! Er vel ingen selvfølge å få barn...Synes bare det er så urettferdig og miste gang på gang...
Mikkemafian Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Nei nei nei.. Dette var utrolig trist, mami78!!! Har ikke ord. Har opplevd det en gang selv, og det var grusomt!! (Har ikke blitt gravid igjen ennå, men sniker litt inne på disse sidene av og til). og så 3 ganger, livet er grusomt noen ganger. Det er urettferdig og kan nesten ikke fatte at det er mulig. Vil bare sende deg mange varme tanker og klemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå