♥♥♥ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hva slags vogn har dere eller hvilken planlegger dere å kjøpe? Vi skal straks kjøpe vogn, men det er jo utallige muligheter... Tror vi skal ha duo, og har sett på Emmaljunga og Simo, men er usikker. Vogner er jammen dyrt... Erfaringer tas imot med takk
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Vi skal ha samme som vi hadde til førstemann, men i nyere variant; Teutonia Mistral (Prestige er duo-varianten av samme vogn). Har vært utrolig fornøyd med den vogna og det jeg er aller mest fornøyd med er det vendbare håndtaket. Genialt å ha babyen vendt mot meg når jeg går mot sola, og så bare vrenge over uten å løfte og styre når babyen/barnet får sola i øynene. Var også passelig så lenge vi trengte vogn (brukte den som sovevogn i barnehagen frem til hun var 2 år og 10mnd ca). Det er en stødig og "skikkelig" vogn med 4 hjul, men samtidig ikke så veldig tung + at den tar lite plass i bilen når den er slått sammen.
Froni Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei.. Har termin i mars så vi har valgt en Oth, da bagen ikke trenger å være stor, jeg liker 3 hjulinger og ville ha en terreng trygg vogn som ikke veier så mye.....
AnTiLoPeSvIn Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 MIN mening er at alle 4hjulingene er utrolig tunge og vanskelig å manøvre unntatt bugaboo.sier jo seg litt.veier jo kun 9 kg i forhold til simoen og resten på 16 kg + mistralen er mye lettere, men vanskelig og slitsom å svinge med. oth dermed er lett og drøm å kjøre. kan brukes med en hånd. prøv det på en 4hjuling. umulig!! smak og behag for alle. skulle likt å sett en toåring i simo i en oppoverbakke med sin mor!
Underveis --> Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Har kjøpt TFK Joggster Twist. Virker bra. Lettkjørt og liten sammenlagt. Virker også stabil og har solide luftjul. Ellers anbefaler jeg barnevognguiden.no. Der er det mange kommentarer og erfaringer til de fleste vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå