Gå til innhold

ang pergo tabletter

Mamsen til AT:) *prøver igjen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på noen ting til jeg,som kanskje noen her kan hjelpe meg med...jeg skal begynne på pergo tablettene dag 5 når jeg har mensen.men hvis jeg av en eller annen grunn ikke har mensen i 5 dager,skal jeg ta tablettene for det da? jeg skal vel det..?

har tenkt så mye på dette i dag,og er skikkelig lei meg...kunne så veldig ønske at dette fungerte. men nå vet jeg jo ingenting før jeg får mensen og får begynt på tablettene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :)

Hvis legen har sagt dag 5, så er det dag 5 i syklusen..

Du teller dagen du får mensen som 1 osv..

Selvom du feks bare har mens i 3 dager.

Skrevet

Jeg skal og begynne med pergotime nå, men legen min sa jeg skulle begynne på dag 3! Ikke vet jeg hvorfor vi skal starte forskjellig?

Skrevet

ingen aning..

Ei anna her inne begynte på dag 4..

Jeg begynte på dag 5..

Skrevet

Så rart at man ikke skal begynne på tablettene på samme syklusdag.

Jeg begynte også på dag 5..

Skrevet

Jeg har ikke peiling, men det kan ha noe med hormon nivå å gjøre.??

Skrevet

Jeg begynte på dag 3, første runde med pergo for meg. Hadde ingen bivirkninger. Har ikm på onsdag så er litt spent.

Skrevet

Jeg og har nettopp begynt på pergo og jeg begynte på dag 4 i syklusen til dag 8. Jeg skal ta 2 tbl om gangen. Regner med EL i neste uke en gang. Blir kjempespennende!! Lykke til til alle oss!! :-)

Skrevet

Da antar jeg du har fått dobbel dose i.o.m. at jeg kun tok 1 pille pr dag i 5 dager...dobbel sjanse for deg da:-)

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å begynne på dag 5. Men TR kommer jo aldri, så får heller ikke begynt på pergo. Sukk

Skrevet

jeg skal ta 2 tabletter om dagen,så da er nok det dobbel dose da. gyn min sa ingenting om at det er dobbel dose. men i pakningsvedlegget står det jo at man skal ta 1-2 om dagen.

rart at man ikke begynner på samme dag når vi skal ta akkurat de samme tablettene...

går bare å venter på TR sånn at jeg får begynt! veldig lyst til å begynne akkurat nå...

masse lykke til alle sammen! :) veldig spennende!

Skrevet

er så utålmodig jeg nå...kanskje noen her som skal begynne omtrent likt på pergo,og da går det jo an og følge hverandre litt her inne... ?:)

Skrevet

Hei Pooh.

Hadde samme problem, så jeg fikk noe som heter Provera for å sette igang TR.

Så holder du på med utredning så får du sikkert det også om du kontakter legen din.

Lykke til :)

Skrevet

Eg skal begynne på min første pergokur nå på tirsdag,begynner da på 5 dag.kjempe spennende

Skrevet

Hei Bubble!

Jeg spurte legen min om det var noe jeg kunne ta for å sette i gang TR. Hun sa at det var det, men at jeg da måtte til gynekolog (spesialist) for å kunne få det, for da måtte slimhinner osv. sjekkes ekstra. Hvis ikke TR dukket opp skulle jeg ta kontakt igjen. Den har jo dukket opp til slutt før, så håper den kommer snart. Har tross alt ventet i tre og en halv måned nå..... MÅÅÅÅ jo komme snart.

:o)

Skrevet

Håper du får den snart. Vet hvor "vondt" det er å vente på den.

Fikk den tilslutt jeg... 10 dager etter jeg sluttet på provera, det tar normalt 3-7 dager... Så nå har jeg endelig fått begynne på pergo.

Skrevet

Jeg har selv gått på pergo. det står den 5 dagen på den der bruksanvisningen som følger med, men jeg hadde kun mensen i tre dager så ejg tok de den første dagen. Nå er jeg gravid, å venter et lite nurk til sommeren:) pergo gir jo også en større mulighet for tvillinger bare så dere er klar over det, hehe. Dette skal jeg sjekke om en uke:)

Lykke til alle pergobrukere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...