GGMarcel Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 ...i Bodø og Ballangen. Reise dekkes også. Vil du sjekke kundebehandlingen hos Apple, Levis eller Harley Davidson - og kan fylle ut et evalueringsskjema på engelsk? send en PM
Herlige barn har jeg fått Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Meldte ikke hun ene seg for Bodø i går da? Kan man registrere seg for fremtidige oppdrag på en nettside så er jeg intressert i det!
GGMarcel Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Hun syntes det ble litt mye tror jeg. Det virker litt avskrekkende å sette seg inn i en del instruksjoner på engelsk, men jeg hjelper gjerne litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå