Gå til innhold

8 dager etter forventet mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 8 dager over forventet mens, og tester negativt. Jeg sluttet på p-piller i mars 08 og har etter dette hatt veldig regelmessig mens, mellom 30 og 33 dagers syklus. Får jeg mensen imorgen så har jeg i tilfelle denne mnd en 41 dagers syklus. Naturlig nok tok jeg graviditetstest senest idag og den er negativ altså.

Er det noen her som har testet negativt så sent, men som likevel har vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg veit det er fleire som har vert gravide sjølv om dei testa negativt,

ei av venninnene mine opplevde det, ho var 3 mnd på vei før ho fekk veta at ho var gravid.

Men sjølv gjekk eg akkurat 14 dager over IKM og fekk TR i går.

Det er fryktelig fustrerende!!

Hadde virkelig håpt det hadde klaffa no.

Det er lov å håpe, men det er nok lettast for deg om du instiller deg på negativt resultat og heller vert positivt overrasket :)

Håpar det har klaffet for deg! :)

Skrevet

Ja, jeg er så spent, men det er nok best som du sier og ikke håpe for mye. Jeg har aldri vært forsinket (hvertfall ikke så mye som nå). Og fra mars 08 når jeg sluttet på p piller så har jeg telt dagene slavisk, men denne mnd så har jeg hatt andre ting i tankene, og plutselig en dag tenkte jeg at "nå burde jeg vel hatt mensen vel" så måtte jeg telle dagene og da var jeg allerede 4 dager over ikm.

Jeg har ei venninne som på p piller har blitt gravid 3 ganger det siste året, og hun vil ikke ha barn engang, og har da tatt abort. Er nesten så jeg blir sint på henne.. Hehe.. Hvorfor skal en som ikke vil ha barn få det så lett, mens... ja, du skjønner sikkert hvor jeg vil med dette.. ;)

Skrevet

Eg e 5-6 dager over ikm og får bare negative tester :-/ skikkelig ømme pupper.. Og murringer som kommer og går hele tiden.. Hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...