tuninna ♥ 2pp Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei, hvordan går det med deg? Her er det fortsatt ingen tegn til mensen. Har vondt i ryggen og har begynt å gå rart igjen....Blodprøven har jeg enda ikke fått svar på
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hei:) Jeg skrev et innlegg til deg før i dag. Hehe:) Har du ikke fått svar enda? Det var da utrolig lenge å vente. Er det ikke over en uke siden du tok den da? Ikke bra at du fortsatt har vondt i ryggen da. Får håpe på at det er en veldig god grunn til at du har vondt da:) Her går det greit. TR var helt ferdig finito igår for denne gang, så håper ikke at den fortsetter videre til deg. Jeg har også vondt i lysken og korsryggen fortsatt, vimsete som bare det om dagen også. Men er jo innmari sliten om dagen også, så er vel bare det. I dag blir det full fart på soverommet igjen gitt. Hehe:) Må jo bare komme igang igjen nå.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Nei ikke hørt noenting. Syns det er skikkelig dårlig, det skal ikke ta så lang tid. Hva er vitsen med å ta blodprøve om man ikke får svar på den da? Men det positive er at jeg ikke har tatt noen tester etter jeg tok den blodprøven. Tar en imorgen tidlig tror jeg, for skal ut med noen på jobben. Og hvis jeg er gravid drikker jeg ikke. Ja dere kan jo bare sette igang dere. Jeg føler meg bare veldig i ingenmansland akkurat nå. Men tror jeg skal prøve å ikke tenke for mye på ting. Være flink til å ikke teste hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå