Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 For en gangs skyld starta jeg tidlig med julegavene og var ferdig med alle for flere uker siden allerede, sååå deilig! Men så kommer da den ene etter den andre med penger og sier vi får kjøpe gave til oss og minsten selv fra de. Når det gjelder gamle oldemødre som ikke har så lett for å komme seg rundt, så syns jeg det er helt greit! Men når oppegående folk på 50 år gir oss penger fordi de ikke orker å gå å handle, da blir jeg litt irritert asså!! Vi har kommet med flere ønsker til oss voksne, og en liten på 1 år kan da ikke være så vanskelig å kjøpe til? Skulle tro det var litt gøy for besteforeldre og tanter og kjøpe gave til minsten, men neida, det gidder de ikke.. Så jeg har full kontroll på 99% av gavene vår lille familie får. Praktisk vil kanskje noen si, og det er det jo, for jeg har jo kjøpt akkurat de tingene vi vil ha! Men det hadde jo vært moro med NOEN overraskelser under treet på julaften da... Og DET var dagens utblåsing:)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 har samme problem her i huset! Folk GIDDER ikke ta seg "bryet" å lete etter gaver til ungene våre,så vi får slengt penger i en konvolutt med beskjed om å fikse sjøl!!! Så upersonlig, og jeg blir rett og slett skuffa over at de det gjelder ikke gidder å ta seg den tiden å tenke på mine barn ( og deres egne tantebarn!!!) latskap, og kan like godt droppe å gi gaver hvis det skal være så vanskelig. JEg bruker MASSE tid på å finne GAVEN som passer hver enkelt jeg gir til, så derfor blir jeg nok ekstra skuffa når søsken ikke GIDDER å prøve engang! Skjer hvert år! Så skjønner deg megt godt !
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Samme her! Kunne heller droppa julepresanger hvis det skal være så sinnsykt pes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå