AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg mister nå og skal til utskraping i morgen.. Noen som har opplevd det og kan fortelle noe om det..?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Har ikke mistet nei, ville bare si at det vr veldig trist å høre. Håper du snart kommer tilbake:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Takk for det.
Lillevenn33 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Klem til deg. Jeg gikk gjennom en SA for 3 uker siden. Det var en MA og jeg fikk tabletter. Kan desverre ikke deler erfaringer ang. utskrapning. Skulle også ha i juni 09. Livet er urettferdig.
b77h Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 hei lei for å høre det. det er ikke noe, noe kjekt. så utrolig skuffende. jeg hadde en sa i uke 5/6, og selv om det var tidlig i graviditeten så er det en så stor skuffelse og så leit. så mange drømmer som blir knust. hadde blitt termin i juli. det var vår første positive test etter å ha prøvd i mange år. men nå når det har gått et par uker, så går det mye bedre og jeg ser lysere på det. men ble sykemeldt første uken. satte veldig pris på at legen foreslo det og forsto hvor tungt det var (hun er kvinnelig gynekolog). For meg så ordnet kroppen opp selv, og jeg blødde i ca 2 uker. siden det var så tidlig trengte jeg ikke utskraping. ønsker deg lykke til - og etterhvert kommer også lysten til å prøve igjen...
sjokobaby Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Det finnes et eget forum for ufrivillige aborter her. Der er det fler som har opplevd det samme som deg og mye støtte å få Håper det gikk bra i dag.
madremia Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Kjære deg. Jeg mistet i MA og det ble foretatt utskraping sent i uke 7. Ble møtt av en veldig omsorg på sykehuset. Du må ikke spise eller drikke noe vann i døgnet før. Når du kommer må du et par blodprøver og du får etterhvert ditt eget rom. DEt gjorde i alle fall jeg. Sykepleier og lege var innom, de samtalte og fortalte hva som skulle skje, hvis du har en partner kan kjæresten din følge med deg inn helt fram til du blir trillet ned. Så får du narkose og midt oppi sorg er det noe du bare skal nyte - det er en liten pause du får rett og slett. I det jeg lå på operasjonsbordet holdt en sykepleier meg i hånden før jeg forsvant og sa at dette er vi mange som har opplevd kjære søte deg, det blir bra igjen. Det var veldig godt. Jeg opplevd utskrapingen som en verdig seanse eller hva jeg skal si. DEt føltes godt å få det bort og ut. Nå skal det sies at for min del ble jeg forlatt av partneren min like etterpå så ettervirkningene av MA ble mildt sagt traumatiske. HAr hatt en svært tung tid. Men nå, to år etter, har jeg møtt en ny mann som jeg stoler på og som jeg nå er gravid med i uke 7. Den gangen kom mensen tilbake etter en måned - altså fire uker etter inngrepet - som om det ble en ny syklusmarkør. Ikke grue deg til sykehuset. stol på de du møter og go with the flow. La det skje det som nå skal skje. Så får du finere møter med sykehuset neste gang....!! Klem!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2008 Takk for svar. Er hjemme fra inngrepet nå. Møtte opp klokka 9 og måtte vente helt til kl. 18 før jeg ble tatt. Uten mat og drikke. Hadde smerter i ventetiden og lavt blodtrykk og fikk 2 liter intravenøst. Når jeg endelig kom inn var narkosen en velsignelse. Våknet opp i krampegråt.. Var tydeligvis en sorg i kroppen som måtte ut.. Sitter på sofaen hjemme nå og er trist og synes det hele er litt uvirkelig. 10 uker på vei synes jeg liksom var ganske langt.. Men, men mange opplever det og vi kan nok prøve igjen etterhvert, men det føles ikke fristende på leeenge. Tenker ikke vi prøver igjen før til sommeren eller noe, men man vet jo aldri hvordan man føler seg. Jaja..takk for meg, så håper jeg jeg kommer tilbake en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå