♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Litt stolt av de begge... Ta svigermor først, hun styrer og ordner slik at alt skal være ferdig føre jr i magen kommer ut! Om mandagen så gikk hun og jeg igjennom alle barneklærne etter første mann og hun tok med seg det vi skal beholde hjem og vasket det! I dag kom hun tilbake med det, sortert etter str og alt! Hun har også skrevet opp hva vi har lite av og hva vi ikke har noen ting av! Mannen min gjør så og si alt her hjemme om dagen! Jeg sitter å bretter tøyet og han legger på plass, kjører eldste mann rundt ditt han skal og passer på at jeg har alt jeg trenger... Kjempe snill er han og litt til... ( selv om han noen gang kan gå meg på nervene fordi han ikke har kjøpt med det jeg har lyst på hjem osv men det er en liten filleting) Mamma er også kjempe flink! Hvis vi trenger å dra på sykehuset eller hjelp til kjøring osv så er hun der med en gang! Slipper alt og hiver seg i bilen! Da mest med tanke på eldste mann som er en ordenltig mormor gutt... Senest i natt ble han kjørt ditt og mormor tok det på strak arm og ordnet seng, dyne og tok seg av en trøtt 6åring som kom halv 12 på nattaen! Så her ligger jeg på sofaen, halveis sitter siden jeg ikke fikk lov å ligge direkte på ryggen, og synes at tiden går KJEMPE sakte og lurer på hvor lenge jeg holder ut. Krysser fingre for at vi klarer å holde ut til over nytt år, men jeg tviler sterkt!!!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 åhh så gode de er alle sammen Er så godt når man får støtte å hjelp når man trenger det uten å måtte spørre! Sambo her hjemme styrer å ordner for at jeg og lillegutt skal ha det best mulig. Får nesten ikke lov til å gjøre husarbeid for han er så bekymret for bekken smertene mine. Mamma og svigers er på samme måte. Hjelper til der de kan
2SønnerSmå Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Så heldig du er,du får ta godt vare på de der
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Ja man prøver jo! Selv om man blir dritt lei av å ligge på sofaen å glo i veggen eller på den 4kanta boksen som viser noen program!!!! Men men! Nyter all hjelp jeg får om dagen og det er veldig deilig å kunne si, jeg kunne trengt det og det gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå