Gå til innhold

Noen som kan hjelpe???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper noen her inne kan hjelpe meg med ett lite husmor spørsmål. Har den siste tiden merket at det kommer ett slags lyseblått belegg, eller litt blåskimmer på noe av bestikket etter at jeg har vasket opp. Er ikke på alt, bare noen få stykker. Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være såperester? Hvis du f.eks har bytta til nytt merke eller noe...

Skrevet

har ikke byttet til nytt merke nei. Bruker sun 2in1 tabeletter slik som jeg alltid har gjort. Er redd for at det skal være skadelig for fosteret i magen!!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...