Gå til innhold

En liten meningsmåling?? Navnvalg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre navn som vi kunne tenke oss å kalle snuppa vår, men det er jommen meg ikke lett å velge ett navn!

Det står mellom

Aurora, som vi begge syns er flott

Vilde, jeg er litt mer gira på det enn han

Matilde, han er litt mer gira på det enn meg

Kjempevanskelig!!

Noen som har lyst til å fortelle hva de syns er penest?

Vet at det er veldig subjektivt, men har tenkt så lenge på disse navnene, at det er godt å høre hva andre mener..

Er tross alt bare i overkant av fem uker igjen til termin, så vi har ikke allverdens med tid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min rangering:

Aurora - gir gode assosiasjoner til Anne - Cath. Vestli:0)

Matilde- ett navn som ikke alle andre i klassen også heter, og ett litt godmodig navn

Vilde- mange som heter, men absolutt ett greit navn

Skrevet

Aurora...

Vilde...

Mathilde...

Jeg kjenner flere småjenter som heter Mathilde, men ingen som heter Vilde...

Når det er sagt så synes jeg alle navna er nydelige jeg da:o) Men jeg ville nok valgt Aurora... i allefall hvis begge synes det er fint...

Skrevet

Aurora

Vilde

Mathilde.. Men mathilde kommer kun nederst fordi jeg vet om flere som heter det.. og jeg velger navn som jeg ikke kjenner andre unger med..

Men jeg liker dobbeltnavn jeg.. Vilde Aurora synes jeg var fint:)

Skrevet

Som mammaen til ei Matilde som blir 4 år til våren så er jo valget opplagt ;oD Var også klar for Vilde, men det var ikke gubben min så enig i (han tenkte på "vidle" som betyr "vill" på dialekt i nærheten her). Matilde er kanskje også det som er "enklest" å si utenlands hvis dere tenker på sånne ting :o) Men vent å se når hun kommer ut - kanskje alt faller på plass da? Vi hadde ikke tenkt på Matilde før fødsel, men da hun kom ut så passet liksom ikke de alternativene vi hadde - ei uke senere var vi enige om at Matilde var mest passende :o)

Skrevet

Vilde er finest syns jeg.

De er andre liker jeg overhode ikke.

Skrevet

Alle tre er fine navn, men jeg liker VIilde best:)

Skrevet

Liker Aurora best, og Vilde minst.

Skrevet

Liker Mathilde best, på andre plass Aurora. Liker ikke Vilde, dessverre. Men ville nok gått for Aurora siden dere begger liker det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...