Gå til innhold

Hvilke stelleprodukter er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såper, oljer, kremer, salver osv... Hva trenger jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Baby Line serien på apoteket(de har den også på noen babyutstyrsbutikker). den skal være uten skadelige stoffer, og er parfymefri. Jeg har ikke kjøpt så mye, men en badeolje og badesåpe hvertfall, så får jeg se an behovet etter hvert. Har også kjøpt en stellesalve på apoteket, men husker ikke hva den heter.

Så har jeg diverse prøvepakninger som jeg har fått her og der, bla Natusan, Neutral. De blir sikkert brukt bare for å ha prøvd de.

Skrevet

Babyline-serien kommer veldig godt ut i tester, og jeg brukte de på forrigemann, så jeg satser på den denne gangen også. Ellers satser jeg på å bruke minst mulig produkter på babyen, kun ved behov, sår stump, tørr hud o.l. Rent vann og luft er det beste! :-)

Skrevet

Babyline serien får du også på SparKjøp ;)

Husker den kom best ut i test da jeg var gravid sist (3 år siden)

Skrevet

weleda kalendula produker skal være veldig bra.. fås kjøpt på helsekost..

skal vel egenlig bruke minst mulig av såpe og stæsj i begynnelsen.. =)

Skrevet

Jeg bruker Babyline serien, alle produktene i serien lå på i toppskiktet i en test i 2007. -så da synes jeg det høres trygt ut å bruke det merket.

Til stumpen sverger jeg til Weleda zink kremen, den er kjempegod! Dersom gutten min er litt sår, smører jeg på krem og ved neste bleieskift er det såre borte. Han har aldri vært kjempesår, det tror jeg er fordi kremen fungerer så bra.

Weleda gir bort en liten gratis pakke, den inneholder en liten tube med zinkkrem som er kjempefin å ha i stellebagen! pakken fåes på www.weleda.no.

Skrevet

jeg brukte natusan produkter til førstemann og har vært fornøyd med det hele veien. ingen reaksjoner. Men har stort sett bare brukt natusan badeolje, zinksalve og babysalven. Babysalven bruker min 4 åring enda, på sår hud og det funker hver gang. ellers så er jeg ikke noe tilhenger av såpe på baby/barn. rent vann og babyolje er det beste i flere år.

Skrevet

jeg bruker bare natusan badeolje i vannet,og potetmel hvis han blir sår på rumpa.har virket bra på de 2 første.sårene forsvinner fort med potetmel:)

Skrevet

Jeg har ei venninne som ikke synes zinksalve er bra, hun anbefalte noe annet, husker ikke hva. Hun sa at zinksalva ikke tar sår og rødhet like fort som den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...