Klar Som Et Egg Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Vi har tre navn som vi kunne tenke oss å kalle snuppa vår, men det er jommen meg ikke lett å velge ett navn! Det står mellom Aurora, som vi begge syns er flott Vilde, jeg er litt mer gira på det enn han Matilde, han er litt mer gira på det enn meg Kjempevanskelig!! Noen som har lyst til å fortelle hva de syns er penest? Vet at det er veldig subjektivt, men har tenkt så lenge på disse navnene, at det er godt å høre hva andre mener.. Er tross alt bare i overkant av fem uker igjen til termin, så vi har ikke allverdens med tid....
christinesj Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes Matilde er ille vakkert! Så Vilde på andreplass og Aurora på tredje:)
treningsberta Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hehe - dette med navn syns vi og er kjempevanskelig! Vi blir ikke enige om hvem var har å velge mellom engang. Har kun bestemt at vi ikke vil ha dobbeltnavn. Jeg syns Vilde var veldig fint, men Aurora er også veldig koselig. Lykke til med valget!
svirrehodet Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 jeg tipper dere ser hva som passer henne best når hun kommer ut:) men jeg må si at Matilde er et utrolig fint navn, som passer godttil både baby, barn, ungdom og voksen...
Klar Som Et Egg Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 det er til å bli sprø av, det er jo litt viktig å velge et ordentlig navn, babyen skal jo ha det navnet sitt resten av livet.... :-S stort ansvar, spesielt siden jeg føler meg som vinglepetter for tiden!
Gjest yrild Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Hei :-) synes alle tre navnene er fine! Men hvis dere begge liker Aurora ville jeg tatt det :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker egentlig alle de tre, men ville nok valgt Aurora eller Vilde.. Kanskje Vilde Aurora?
hjelpFørstegangenmin Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Hvis begge er enige om Aurora, er det vel ikke noe problem... Problemet er jo at det kan godt være en Vilde som kommer ut f.eks, da kan hun jo ikke gå rundt å kalle seg Aurora Men det ser dere etter fødseleLykke til ihvertfall.
Danilken Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Liker Aurora best av de jeg. Vilde er kult på ei lita rampejente, men ser ikke for meg en voksen Vilde.......
Nikkan Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 Nurket vårt skal hete Mie men vi hadde Vilde som 2 valg :-)) så gå for Vilde du.
Ceci med snuppe Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 Tror Vilde var veldig populært for omtrent 5 år siden, og Matilde veldig populært nå, så med mindre du vil at jenta deres skal bruke fornavn + første bokstav i etternavn, tror jeg at jeg ville valgt Aurora Men alle tre navnene var veldig fine!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. desember 2008 #19 Skrevet 5. desember 2008 Dere burde jo velge aurora som begge liker så liker jeg mathilde og så vilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå