Gå til innhold

En liten meningsmåling?? Navnvalg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre navn som vi kunne tenke oss å kalle snuppa vår, men det er jommen meg ikke lett å velge ett navn!

Det står mellom

Aurora, som vi begge syns er flott

Vilde, jeg er litt mer gira på det enn han

Matilde, han er litt mer gira på det enn meg

Kjempevanskelig!!

Noen som har lyst til å fortelle hva de syns er penest?

Vet at det er veldig subjektivt, men har tenkt så lenge på disse navnene, at det er godt å høre hva andre mener..

Er tross alt bare i overkant av fem uker igjen til termin, så vi har ikke allverdens med tid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Matilde er ille vakkert!

Så Vilde på andreplass og Aurora på tredje:)

Skrevet

Hehe - dette med navn syns vi og er kjempevanskelig! Vi blir ikke enige om hvem var har å velge mellom engang. Har kun bestemt at vi ikke vil ha dobbeltnavn.

Jeg syns Vilde var veldig fint, men Aurora er også veldig koselig. Lykke til med valget!

Skrevet

jeg tipper dere ser hva som passer henne best når hun kommer ut:)

men jeg må si at Matilde er et utrolig fint navn, som passer godttil både baby, barn, ungdom og voksen...

Skrevet

det er til å bli sprø av, det er jo litt viktig å velge et ordentlig navn, babyen skal jo ha det navnet sitt resten av livet.... :-S stort ansvar, spesielt siden jeg føler meg som vinglepetter for tiden!

Skrevet

AURORA=)

Skrevet

Hei :-)

synes alle tre navnene er fine!

Men hvis dere begge liker Aurora ville jeg tatt det :-)

Skrevet

Aurora - Matilde - Vilde

Skrevet

Jeg liker egentlig alle de tre, men ville nok valgt Aurora eller Vilde..

Kanskje Vilde Aurora? :)

Skrevet

Hvis begge er enige om Aurora, er det vel ikke noe problem... Problemet er jo at det kan godt være en Vilde som kommer ut f.eks, da kan hun jo ikke gå rundt å kalle seg Aurora ;)

Men det ser dere etter fødseleLykke til ihvertfall.

Skrevet

Aurora!

Skrevet

Liker Aurora best av de jeg. Vilde er kult på ei lita rampejente, men ser ikke for meg en voksen Vilde.......

Skrevet

Nurket vårt skal hete Mie men vi hadde Vilde som 2 valg :-)) så gå for Vilde du.

Skrevet

Tror Vilde var veldig populært for omtrent 5 år siden, og Matilde veldig populært nå, så med mindre du vil at jenta deres skal bruke fornavn + første bokstav i etternavn, tror jeg at jeg ville valgt Aurora :) Men alle tre navnene var veldig fine!

Skrevet

Dere burde jo velge aurora som begge liker :) så liker jeg mathilde og så vilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...