Gå til innhold

Vondt når hun sparker og trykker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til og som oftest så gjør det vondt når hun sparker/bokser og trykker... Noen andre som også har det sånt? Sånt jeg holder pusten når hun holder på. Å hun er veldig aktiv! Hvorfor gjør det så vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn er det her også. Er så vondt at jeg holder pusten. Lillegutt er også veldig aktiv inni her :-)

Skrevet

Sånn er det hos meg også. Når jeg kjenner en fot bule ut, så gjør det vondt. Jeg prøver å trykke den inn, og ikke lenge er den tilbake. Babyen leker med deg, var kommentaren fra fastlegen min. Da jeg kommenterte om det til jordmor, sa hun at hun har hørt om babyer som har sparket så hardt at ribbenet til mor har knekt. Vi får bare leve med at vi har aktive babyer i magen.

Skrevet

Jeg får også til tider veldig vondt. Noen ganger føles det som om det skal gå hull på huden! Skikkelig hardt press fra innsiden, og det ser helt rart ut fra utsiden;) Værst oppover, rett under ribbeina, og der er huden skikkelig stram i tillegg.

Det er ingen spesiell god følelse akkurat mens det står på, men godt å vite at det er liv og røre der inne - og ikke minst at plassen virkelig begynner å bli liten - snart kommer han jo ut!!:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...