Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Han skal bygge pepperkakehus med eldstemann ikveld, og lurer på hvordan huset enklest og rensligst (!) kan limes sammen...?
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Enkleste er melis, eggehvite og litt sitron i.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Ha-ha. Det skal kunne spises senere. Hva med smelta sukker? Eller blir det mye klin?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Smelta sukker er veldig varmt og ikke så lett.... Bak på pakken til de ferdig byggesettene står oppskrift på en med melis, eggehvite og litt sirton.. vi har brukt det og er jjo mye enklere enn smalta sukker =)
#Ariadne# Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 enklest og mest holdbart med smelta sukker. sitter ikke så godt om du bruker melis, egg og sitron. har prøvd begge dele=)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 eggehvitemelid funke best og er helt ufarlig..... og det smaker best... :-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 melis, eggehvite og sitron er helst sikkert enklest med barn. men smalta sukker sitter jo mye bedre, bare husk at det er shit varmt, og ikke noe jobb for barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå