Gå til innhold

Mannen min trenger dib-assistanse!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal bygge pepperkakehus med eldstemann ikveld, og lurer på hvordan huset enklest og rensligst (!) kan limes sammen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkleste er melis, eggehvite og litt sitron i.

Skrevet

Ha-ha.

 

Det skal kunne spises senere. Hva med smelta sukker? Eller blir det mye klin?

Skrevet

Smelta sukker er veldig varmt og ikke så lett....

 

Bak på pakken til de ferdig byggesettene står oppskrift på en med melis, eggehvite og litt sirton.. vi har brukt det og er jjo mye enklere enn smalta sukker =)

Skrevet

enklest og mest holdbart med smelta sukker.

 

sitter ikke så godt om du bruker melis, egg og sitron.

 

har prøvd begge dele=)

Skrevet

eggehvitemelid funke best og er helt ufarlig..... og det smaker best... :-)

Skrevet

melis, eggehvite og sitron er helst sikkert enklest med barn. men smalta sukker sitter jo mye bedre, bare husk at det er shit varmt, og ikke noe jobb for barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...