lykkeni=) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har ønsket å bli gravid i 3 år, og lørdag fikk vi endelig den etterlengta positive testen. Men siden da har dagene vært fyllt av mange bekymringer for framtiden pga jobb osv osv..Har ikke hatt tid til å tenke på det lille mirakelet.Jeg som trodde jeg bare skulle være glad og lykkelig!! er det normalt å føle seg litt bekymret og uttafor?
Arbeider Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 kjære du, det er heeelt normalt! følelsene går i store svinger, og det er slik hjernen gjør oss klar til å ta imot et barn - så ikke bekymre deg, du er helt i rute. det er mye glede, mye tristhet og usikkerhet i et svangerskap - men når du sitter der med et vakkert barn i armene så er alt glemt. jeg er gravid med nr 3, og også denne gangen er alle spekter i følelseslivet i vill gallopp... gratulerer så mye :-)
lykkeni=) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk=) godt å høre at jeg ikke er alene!! Gratulerer til deg og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå