Gå til innhold

TIPS TIL JENTENAVN!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt noen tips til nydelige jentenavn:) Synes det er sååå vanskelig å komme på noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes emma miella er veldig fint (datteren min heter det)

sarah

nora

alina

 

:) :) ser at jeg tydeligvis liker navn som slutter på a :P

Skrevet

- celina (skal jenta mi hete)

- celine

- tea

- milli

- milla

- erika

- linnea

- malin

 

japp, det er navn jeg liker:)

Skrevet

Har du noen tips til guttenavn da?? Hvis du syns det er lettere :oD

 

Jentenavn er mye lettere enn guttenavn syns jeg, selv om mye kommer an på smak da. Mine favoritter er:

 

Matilde, Ellinor, Jenny, Maja, Molly, Milla, Elida, Mathea, Nora, Hedda, Frida, Hedvig, Amelia, Julia, Ingrid, Emmalin, Mari/Maren, Elina... Og mange flere :o)

Skrevet

Jeg liker svenskene sine navn! :P

Sanna, Emma, Julia, Mathilda, Hannah osv.

Skrevet

Amalie ( tulla i magen min heter det)

Sunniva

Vilde

Maja

Ada

Ava

Alma

Skrevet

Jeg har kjempe lyst på Nicoline men det vill ikke min mann:( Dette har jeg sørget litt over.

Skrevet

min datter heter Mathea et gammelt navn men samtidig veldig moderne:)

men alle har vel sin smak,også på navn:):)

Skrevet

Jenta mi heter Sarah Charlotte, og sia det kommer jente nå.. så har vi bestemt Mariell :) Liker de to godt..

 

eller har du jo

 

Marielle

Michelle

Emma Elise

Annette

Amalie

 

er da så mange :) var da noen

Skrevet

trodde jeg skulle få jente, og hadde klart noen navn... Runa, Johanna, Lina. Fiiine navn! (var inne på Ruth Lina, min bestemor blir nitti termindagen min og heter Ruth..)

 

Men vi får en gutt... og har IKKE funnet navn.. sukk. :)

 

 

Skrevet

hehe.. da ble det værre ;:)

Skrevet

Luca

Luna

Liana

Leana (datterens navn)

Eleah

Emmi

Savannah

 

Skrevet

Har en bonusdatter som heter Kristiane..det er veldig fint.. og vårt

jentenavn ville vært Mathea.. men vi får en gutt.. =)

Skrevet

datteren vår heter Cecilie.det er ett nydelig navn. hadde det blitt jente denne gangen skulle hun het Ariana.

men denne gangen er det gutt,og vi har ingen peiling på hva han skal hete

Skrevet

ingen som har nevnt navnet jeg vil ha hihi.. det er Mie :) er så kort og søtt og røft :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...