Førstegangsmamma!! :) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Trenger sårt noen tips til nydelige jentenavn:) Synes det er sååå vanskelig å komme på noen....
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 jeg synes emma miella er veldig fint (datteren min heter det) sarah nora alina :) ser at jeg tydeligvis liker navn som slutter på a
InLove♥ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 - celina (skal jenta mi hete) - celine - tea - milli - milla - erika - linnea - malin japp, det er navn jeg liker:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Har du noen tips til guttenavn da?? Hvis du syns det er lettere :oD Jentenavn er mye lettere enn guttenavn syns jeg, selv om mye kommer an på smak da. Mine favoritter er: Matilde, Ellinor, Jenny, Maja, Molly, Milla, Elida, Mathea, Nora, Hedda, Frida, Hedvig, Amelia, Julia, Ingrid, Emmalin, Mari/Maren, Elina... Og mange flere )
birrisj05.02.09 Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker svenskene sine navn! Sanna, Emma, Julia, Mathilda, Hannah osv.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Amalie ( tulla i magen min heter det) Sunniva Vilde Maja Ada Ava Alma
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har kjempe lyst på Nicoline men det vill ikke min mann:( Dette har jeg sørget litt over.
Minamariamamma Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 min datter heter Mathea et gammelt navn men samtidig veldig moderne:) men alle har vel sin smak,også på navn:)
Spire i magen ツ Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Jenta mi heter Sarah Charlotte, og sia det kommer jente nå.. så har vi bestemt Mariell Liker de to godt.. eller har du jo Marielle Michelle Emma Elise Annette Amalie er da så mange var da noen
Liz77 Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 trodde jeg skulle få jente, og hadde klart noen navn... Runa, Johanna, Lina. Fiiine navn! (var inne på Ruth Lina, min bestemor blir nitti termindagen min og heter Ruth..) Men vi får en gutt... og har IKKE funnet navn.. sukk.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Luca Luna Liana Leana (datterens navn) Eleah Emmi Savannah
mammaen til 2+1 Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Har en bonusdatter som heter Kristiane..det er veldig fint.. og vårt jentenavn ville vært Mathea.. men vi får en gutt.. =)
Cecilie`s mor Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 datteren vår heter Cecilie.det er ett nydelig navn. hadde det blitt jente denne gangen skulle hun het Ariana. men denne gangen er det gutt,og vi har ingen peiling på hva han skal hete
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 ingen som har nevnt navnet jeg vil ha hihi.. det er Mie er så kort og søtt og røft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå