Gå til innhold

hva skal dere gi barna i julegave?


line_n & sara

Anbefalte innlegg

har ikke peil...

noe stort, noe smått, noe nyttig, noe gøy???

 

 

jeg vil gi henne lekekjøkken/komfyr, helst i tre, hun lekte med et fra fisherprice som var skikkelig plasticfantastic, og hun eeelska det! masse dører, mikro, vask etc, men den er litt for glorete til at jeg vil ha den..er ikke sikkert en i gammeldags design av tre er like kult for henne! ;)

tror vi dropper hele kjøkkengreia, og går for noe annet, noe som ikke er så stort!

 

hva skal dere kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på en leketelefon. Sånn med lyd og lys og hele pakka. Hun har 3 gamle mobiler og elsker dem, men det er enda mer gøy med de som lyser når hun trykker på dem. (altså våre nye som hun ikke har lov til å røre...) Byggeklosser tror jeg hadde falt i smak også. Tror det blir en liten morsom ting og kanskje noe nyttig til begge våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt til å kjøpe gyngehest - en sånn med hestevrinsk når du trykker på ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har kjøpt regnjakke+bukse (oljedress) til Brage i julegave, vi tenkte det er bedre å kjøpe noe praktisk som vi veit han har bruk for fremover...for vi frykter egentlig at de blir nok av harde pakker under juleredet, vart i værtfall det med storesøster på 8,når ho var lita.

men godt mulig vi kjøper en liten ting ekstra da.

Storesøster har kjøpt han gode og varme tøfler med lammeull inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

me har kjøpt klær til små guttane og en liten leke til dem. enig med at det er greit å kjøpe praktiske gaver nå også tipper jeg det kommer masse harde pakker under treet. Henrik skjønner ikke så mye av dette med pakker, men liker å rive i papiert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...