maskråka Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Den ble sendt t nav mandag, muligens med internpost. Når kan jeg forvente å få pengene på konto da? Kommer vel an på når Nav mottar posten også det, men spør nå lell;)
___ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Det er vel strengt tatt du selv som har ansvaret for å levere sykmelding til nav, ikke arbeidsgiver. Hvor lang behandlingstid det er varierer en del. Tror som regel det ligger på 2 til 6 uker.
Mamsen og lillegutt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 du får nok pengene 2 arbeidsdager etter nav har mottat sykemld. det var det de sa til meg. og det stemte.
maskråka Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Det er strengt tatt ikke sånn hos min arbeidsgiver nei. Jeg har i oppgave å levere sykemelding(to deler) til arb.giver til rett tid. Det hadde jeg gjort.
___ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Da er det tydligvis stor forskjell fra NAV kontor til NAV kontor. Får håpe for din del at du tilhører et kontor der det går fort.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hvis det er for forrige mnd vil jeg tro du har pengene i løpet av noen dager etter at Nav mottar papirene. Jeg var litt treg selv en mnd og da fikk de ikke papirene tidsnok til den faste utbetalingen, men jeg fikk dem innen ei uke i alle fall. Er det for denne mnd så blir det den 15.
___ Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Hvis det er en avtale dere hat på jobben fungerer det sikkert sån, men det er ikke normalen med sykmeldinger. Håper uansett du får pengene dine så raskt som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå