Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 skal på besøk til en vennine som har malt huset innvendig i dag. er i uke 24
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg ville ikke dratt med mindre hun har malt med Sense
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 hvis hun har luftet godt er det greit. Jeg sto å malte selv i uke 25 med oljemaling. helt greit det sa legen bare jeg luftet godt mens jeg holdt på og etterpå. det er forskjell på å fise å drite i buksa liksom, man skal ikke utsette seg for det over tid og i lengre perioder av gangen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hvis det er store mengder løsemidler, men da skal det være veldig store mengder også. Sense er bare et produkt for å selge til miljøbeviste og hysteriske gravide.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Sens selges også til asmatikere og allergikere og folk som ønsker å forebygge. Forstår ikke hvorfor det skal være så tøft å ta risiko på vegne av barnet når det er så lett å kjøre 'safe'
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 er enig i det i utgangspunktet, men når det gjelder maling så skal det så utrolig mye til før det i det hele tatt kan gjøre noe skade. kvinnlige malere blir ikke sykemeldte selv om de er gravide. så hvorfor er det da så mye værre for andre gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå