Gå til innhold

Hurra, jeg kjenner sparkene utenfra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så herlig. Har kjent litt bobling tidligere, men isted fikk jeg to spark i hånda da jeg holdt den over magen, Morsomt :)

Er 15+6 idag og 2.gangs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Hadde samme opplevelsen idag!!! :-) Er 1ste gangs og er 17+4

Ble helt rørt jeg :-)

Skrevet

Gratulerer! Kjente det selv mellom 15-17 uker! Er det ikke helt utrolig?! Nå er jeg 21 uker og vi SÅ det utepå magen forrige lørdag!! Også førstegangs her : ) Liten gutt i magen min!

Skrevet

så heldig dere er. jeg kjente masse liv frem til uke 21. er i uke 23 nå, og har ikke kjent noe særlig liv på 2 uker. har lagt meg ned, drukket saft, vann, brus, spist sjokolade osv, men fortsatt lite liv. det hender innimellom jeg kjenner litt, men det er borte før jeg rekker å reagere nesten. blir litt bekymra, men tørr ikke ringe jordmora, er redd for å virke hysterisk. håper det bare er noe så enkelt som at babyen bare har snudd seg og ligger med rompa til. noen andre tanker rundt hva det kan være? burde jeg ringe jordmor?

Skrevet

hei salas

tror ikke du trenger å bekymre deg men det kan likevel være godt å snakke litt med jormor om det. da får du et klart svar og du klarer å roe deg igjen. det er ikke hysteri å bli bekymret når man merker endringer det er flott og viktig å si i fra.

ikke godt å være bekymret heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...