Lellemor Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 har 5 dager til termin, å i natt kjenntes det ut som hu satt og stakk meg med en kniv nedover skjeden.. fy sørn hvor vondt det gjør, men varer bare noen sekunder mellom hver gang. må holde pusten.. avv... flere som har sånn ??
tussemor5 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Snakka faktisk med jordmor om problemet i dag....hun hadde ikke noe fornuftig å komme med. Jeg er har litt i overkant av en mnd til termin, men har hatt det slik en stund. Klarer nesten ikke å gå når det står på.. Lykke til med fødsel snart;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Sånn hadde jeg mye i forrige svangerskap + begynt litt innimellom i dette. Skikkelig vondt og jeg klarer ikke la være å late som ingenting når det skjer - unnslipper alltid et stønn eller mini-hyl hver gang, så foreløpig er jeg glad det ikke har skjedd "offentlig" i dette svangerskapet, hehe.
SannaMor Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har det også sånn! 11 dager til termin... skjer mest når jeg er ute og går, og da må jeg bare stoppe opp og stå helt bom stille og forsøke å ikke skjære grimaser blant folk. Lurer på hva det kan være..
Mjølkekua Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har det samme (5 dager til termin), og har hatt det siden hodet festet seg. Jordmor sier at bekkenet er relativt trangt og at knivstikkingen kommer av at babyen klemmer på nerver i bekkenet :-) Det høres jo fornuftig ut - selv om det gjør vondt :-)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Ja, har 3 dager til termin i dag, og har hatt det sånn i 3-4 uker tenker jeg. Det er kjempe vondt! Jeg fikk forklaring at det er nerver som kommer i klem når hun vrir på hodet. I det siste har det blitt mer intenst, nedover i lyskene også. Det skal bli fantastisk deilig å bli ferdig med svangerskapet nå!!!!!!! Har ikke ord!
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 har det også sånn (7dager til termin) fikk også beskjed om at det var nerver som kom i klem...
wilma07 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 hei... håper ikke den stikkingen er ett tegn på fødsel. jeg har også slike stikkinger nedover å er bare 29 uker på vei.... er jo litt tidlig for babyen min å komme nå da.
Lellemor Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn =) skal på (forhåpentligvis) siste kontroll til JM . i Morgen.. hurraaaayy =)
maritulla Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 jeg og har det...såkalte "stikninger" i skjeden... men JM forklarte at det var noe med livmora...som "vokste" eller noe...
niania Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 jeg har det også sånn innimellom! 8 dager til termin! det er kjempevondt :S men jeg lurer på - kjennes det sånn ut når man føder? er det samme type stikninger i det babyen presser seg ned? håper ikke det
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Jeg syns ikke det minner om fødselssmerter. Denne smerten er kort, intens og kommer brått på mens rier/utdrivningsrier satt mer i hele kroppen på en måte, dessuten "bygde de seg opp" på en måte.
Lellemor Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2008 jo, det kan nessten kjennes ut som når hodet står i åpninga.. en slags stikkende, rivende følelse.
Vinden blåser Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 huff det der er jævlig rett og slett! jenta vår var ekspert på det der..spesielt når jeg la meg ned..lå våken i flere timer hver kveld og vred meg i smerte..mannen min stakkars visste ikke sine arme råd der jeg lå og hikstet, hylte og gråt pga smertene... for de som ikke vet det er vi prøvere nå igjen (men sniker rundt og skriver litt her og der siden vi "nettop" har gådd gjennom et svangerskap), men det er akkurat de knivstikkingene som gjør at jeg ikke helt gleder meg til å gå gjennom det hele... bekkenløsning,kvalme,smerter, ubehag og fødsel..piece of cake.. men den knivstikkingen og tortureringen som foregikk de to siste månedene var så ille at jeg unner ikke engang min verste fiende det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå