Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei jeg er redd jeg kanskje kan utvikle svangerskapsforgiftning, men føler ikke jeg blir tatt på alvor. Var til legen idag, er i uke 18, jeg er plaget med intens hodepine som kommer og går. Sammen med hodepinen kommer smerter øverst i magen. Plages også med flimring foran øynene på kvelden. Urinprøve viste +1 eggehvite (dusjet meg nedentil før jeg tisset på glasset, brukte ikke såpe) Jeg har ikke ødem i kroppen og BT var ok, men har vært høyt tidligere. Legen min mente magesmertene bare var sure oppstøt og at hodepinen var vanlig (jeg føler ikke selv at jeg plages med sure oppstøt). Det skal sies at jeg også har utviklet svangerskapskløe som startet i uke 10. Noen som opplevde at svangerskapsforgiftningen startet med så vage symtomer, men som kom for fullt etter uke 20?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Du må bare kreve at han følger deg opp litt ekstra. Jeg hadde vage symptomer fra dag 1, men svangerskapsforgiftningen slo ikke ut for fullt før i uke 36. I mange måneder var jeg helt elendig, men manglet alltid et symptom eller noe. Skikkelig dritt, for jeg visste det var noe galt hele veien. Det holdt på å gå galt da jeg fikk kramper i uke 40, men da lå jeg allerede på sykehuset, og det var det som reddet meg. Kunne nok gått bedre om jeg hadde blitt tatt mer på alvor fra starten av.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar... Jeg føler meg også dårlig hele tiden. Er ikke mye jeg får gjort i løpet av dagen...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Noen andre som har opplevd noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå