Gjest Sauen - preggers Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har en kosepose i fleece som kunne trengt seg en vask, kan jeg vaske den på 40 eller 60? Huff, redd for å ødelegge den...=Ø
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vasker den på 30 graders ullvask=) Like fin og god etterpå.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Ok, da satser jeg på det=) OT: hvor lenge har du igjen nå? =)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 du kan vaske den på 40 grader. men anbefaler å stille ned på sentrifugen. jeg vasker våre på 40 grader finvask med sentrifuge på ca 700-900..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Å, du er her inne enda altså... Lenge siden jeg har "sett deg" her. Godt at jeg har gjort det riktig da=) Ullvasken sentrifugerer jo ikke så masse. Sauen: Termin du tenkte på? Den er 13Jan, så jeg begynner på uke 36 på mandag=) Men jeg håper VELDIG at det blir romjulsbarn;-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Oj, det nærmer seg da! Krysser fingrene for romjulsbarn på deg... herregud, du kan jo føde når som helst jo!!! Takk for svar folkens=)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 joda, stikker innom i blant for å se til dere.. kjeder meg litt om dagene her, går bare å venter på baby her også så.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå