Gå til innhold

Noen som har trolldress til de aller minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk trolldress av mamma i går, til minsten som skal begynne i bhg når hun er 1 år. Str 80., er det passelig? Hun er ikke noen stor baby (er 6 mnd nå og 63 cm lang).

Hadde reima til førstemann og kan ikke så mye om troll :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fornøyd med den som førstedress. De er litt små, så jeg hadde kanskje gått opp ti 86. Praktisk siden den kan brukes hele året. Husk å impregnere etter vask. Den kan virke litt tynn, men den er varm. Lett å bevege seg i for de små, og den kan strammes i midjen om den er litt stor. Super dress. Har brukt vår til tre barn, og den holder stand.

Skrevet

Jeg har fått den med sånn ullfleecefor inni :o)

Skrevet

Når begynner hun i bhg da? Til sommeren? Isåfall hadde jeg ikke kjøpt trolldress i strl 80.. Da er det jo først neste høst hun begynner å bruke den og da er det nok greit med 86 om den skal holde til og med våren 2010.

Skrevet

Ja, hun begynner sent i juni, er da litt over ett år. Får jo ikke bruk for dressen før noen måneder etter det sånn for fullt, og da ser jeg for meg at 80 kanskje blir litt sånn "akkurat passe".. Og det er jo innmari dumt da!

Skrevet

jenta mi er stor, vanlig str 80 begynner å bli litt lite så kjøper 86 i vanlige klær nå. Hun er 15 mnd nå. Har troll dress med ullfor, str 86, ganske for stor den, men går sånn passe greit, var alt for stor i august da hun begynte i barnehagen, litt plagsomt at ikke armene kan strammes!

Skrevet

Er kjempefornøyd!! De er ganske store i str...kjøpte str 80 til gutten min da han var 1,5 år, 86 druknet han nesten i og han er heller stor for alderen enn liten.

Skrevet

Jeg ville gått for 86.

Kjøpte 86 til gutten min som begynte i barnehagen i august og ble 1 år i september. Den har han faktisk hatt nå i over ett år, dvs i morgen skal jeg ut å kjøpe ny dress for den er blitt kort i bena. Men det er i grunn greit da, i og med at ungen nå her over 2 år.

Gå for 86. I og med at dressen er såpass tynn så er den enkel å bevege seg i og snøringa i livet og rundt føtter og armer gjør at den ikke kommer i veien.

Skrevet

Vi har også Troll dress i str 86 , var 1 år i sept. Kunne absolutt ikke hatt noe mindre.... hadde jeg vært deg hadde jeg bytta i en større str, skikkelig surt om den ikke skulle passe til høsten...

Skrevet

Hm..noen sier de er små i str., andre sier de er store? Flere som kan underbygge det ene eller andre?

Blir nesten usikker på om jeg bør opp i 92?? Eller holder 86?

Skrevet

Syns egentlig de er helt normale i str. De er i allefall ikke SMÅ i str, det kan jeg love deg :)

Har 98 til jenta mi på 2 år og hun er ikke stor av seg.

Jeg hadde gått for 86. Tror 92 blir vel mye dress for en som er så liten.

Skrevet

vi har str 80 til vår gutt, han er 14 mnd og 80 cm. den er fortsatt stor og god den, men tipper den er for liten til neste år.

Skrevet

Jenta mi hadde strl 80 frem til hun var 15 mnd... da klarte hun ikke å bøye seg lenger...

Skrevet

Jenta mi ble 1 år i slutten av oktober, og fikk str. 86 i bursdagsgave. Den var alt for stor, så den ble byttet inn i en str. 80. Hun er 80 cm. nå, og den er fortsatt romslig og kommer nok til å holde over vinteren.

Håper du finner ut av det:)

Skrevet

Er kjempe fornøyd!!! Men de er veldig store i str... Jenta mi er egentlig veldig lang, og bruker heller 92 enn 86. Hun er nå 18 mnd. Jeg kjøpte trolldressen i 92, men det var ingen kjangs!!! Måtte ned til 86 og da er den også ganske stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...