Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei, jeg har egentlig ingenting imot biomor her, men hun tror ennå at min mann er hennes mann. Hun kastet han jo ut, hun ville ikke ha han mer. Men allikevel skal hun ha rett til å ringe å skrive sms mange ganger om dagen, selv de dagene ungene er hos henne. Spørr han etter tjenester. Ringer å ber han sette på den å den kanalen på tv, Det er da vel ikke normalt vel.. ? Hun respekterer absolutt ikke forholdet vårt. hva kan jeg gjøre ?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hei HI. Du må få mannen din til og siifra ordentlig til henne. Er ikke noe Du får gjort med slike dumme kvinnfolk, Hun ødelegger jo for sine egne barn også. Hun lager jo hat, det merker barna. Mange Biomødre er slik , de mener de var der først og da har de all rett. Det er det som er NÅ som teller. Men det er mannen som må sette grenser for henne. Han kan ikke høre på trusler og slikt som hun sikkert begynner med når hun får beskjed om å backe unna.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Enig, det er barnefaren som må sette grensen her! Biomor fortsetter så lenge hun ikke får signal om at det ikke er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå