Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Litt usikker på dette området. Tulla mi har spist tynn tynn grøt nå i 2 uker og det går strålende. Hun har lagt mere på seg (hun tar ikke flaske!!). Til lørd er hun 4 mndr. Kan jeg allerede da begynne å gi henne litt annen mat som middag/purè på glass? Eller det for tidlig?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2008 Dytter og dytter. Vil så ha svar :-(
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Siden hun er så liten ville jeg ventet litt til... Vente til hun har nærmere porsjonsanbefalingen som står på pakka... Når du begynner med middag, la detgå 2 uker mellom hver nye smak eller middagstype..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 jeg ville ventet med middag siden hun får melk fra deg. at det står 4 mnd vil bare si at det er minste alder et barn kan spise,ikke at da er det påtide. man anbefaler ikke så masse fastmat får barnet har spes. behov for det, mange sover bedre, eller man trenger å legge på seg. husker min var veldig urolig og fikk beskjed om å gi han grøt,og det hjalp. men middag ville jeg ventet med til dem er rundt 5-6 mnd jeg, men det er hva jeg tenker,det vil ikke si at det er det som er riktig for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå