*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 De siste dagene har jeg vært kvalmen og hatt litt vondt helt oppe under ribbeina på høyre side. Mener å ha lest noen plass på at det KAN være symptomer på et eller annet... Noen som vet hva?
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 Glemte å skrive at jeg er 26 uker og livmora når ikke helt opp til ribbeina enda, så tror ikke det er babyen som presser på.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Dytter i håp om noen som har et svar...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 vet at kvalme og diare kan være symptomer på fødsel,men det er jo når man er fødeklar selvsagt... ellers kan man være kvalm uten grunn også.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Å nei, nei. Tror ikke at det er fødsel på gang! Men er bare å ha lest at kvalme + vondt oppi ribbeina kan være symptom på uvi eller svangerskapsforgifting, men husker ikke helt hva..?
sves Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Det er nok svangerskapsforgiftning du tenker på. KRAFTIGE smerter höyt opp i magen.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå