Gå til innhold

Kan noen se litt her?


*Mayya* - Termin 15. mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg vært kvalmen og hatt litt vondt helt oppe under ribbeina på høyre side.

Mener å ha lest noen plass på at det KAN være symptomer på et eller annet... Noen som vet hva?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 26 uker og livmora når ikke helt opp til ribbeina enda, så tror ikke det er babyen som presser på.

Skrevet

Dytter i håp om noen som har et svar...

Skrevet

vet at kvalme og diare kan være symptomer på fødsel,men det er jo når man er fødeklar selvsagt... ellers kan man være kvalm uten grunn også.

Skrevet

Å nei, nei. Tror ikke at det er fødsel på gang!

Men er bare å ha lest at kvalme + vondt oppi ribbeina kan være symptom på uvi eller svangerskapsforgifting, men husker ikke helt hva..?

Skrevet

Det er nok svangerskapsforgiftning du tenker på. KRAFTIGE smerter höyt opp i magen.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...