bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 stod i butikken og plutselig hadde babyen i magen skikkelig lyst på oboy i melk gitt... hehe... har ikke drukket det siden jeg var liten omtrent. Det var jo flere å velge i og fornuftig som jeg var så kjøpte jeg den det sotd " orignal smak men 0 sukker" på... den med lyseblått lokk.. den synker ikke i melka og blir klumper når jeg rører og ikke har den sånn fin oboyfarge... og så smaker den skikkelig "fake" !! ånei!!! er det den med røtt lokk som er den gode gamle, vanlige oboyen?!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 trykka litt fort. Ja er det røde. Kjett når man først har lyst på noe:( sender over litt jeg
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 da må jeg kjøpe det med røtt lokk senere i dag ble jo så skuffet når jeg hadde gledet meg som bare gravide klarer når de "må" ha noe... hehe
tvkrus Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 jeg fikk takki den tokk å brukte stavmiskern jeg får å få ut klummpene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå