tiny med 3 små:) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 jeg var i fødselspermisjon fram til 1.august i år også har jeg jobbet litt som vikar div plasser etter det.... gikk i permisjon 17 november igjen. det jeg lurer på er om ikke de tidligere permisjonspengene skal regnes med i denne pemisjonsperioden? har jo bare jobbet litt så blir veldig dårlig utbetaling hvis de kun skal regne med det jeg har jobbet mellom permisjonene. mener jeg har hørt at de skal ta d 6 siste/beste av de10 siste mnd å rengnes ut ifra.....? noen som har peiling? ble litt tull i skrivinga, men håper dere skjønner.
Herkules Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hei du Om avviket mellom din inntekt i ukene før permisjon og inntekten under forrige perm er stor (er enn 25 %) vil nav kunne beregne foreldrepengene på en annen måte. Det er en misforståelse at de skal ta de 6 beste månedene, det g jelder om man i perioden får dagpenger. De vil se på inntekten de 3 siste årene og gjøre en beregning. Det beste for deg er å snakke med nav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå