christinesj Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Er lii fortvila og irritert nå. Har de siste dagene hatt låsning i ryggen og ikke fått tak i legen fordi hun ikke er tilstede på onsdagene og det startet på tirsdag ettermiddag når jeg jobbet frem til klokken 4. Etter mange forsøk i dag kom jeg endelig gjennom, og en halv time etter det fikk jeg beskjed om at Paracet gele var ok å prøve. Ringte tilbake når jeg fant ut at det ikke finnes, og fikkk beskjed om å prøve alternativ behandling! Som homeopat eller lignende. Det er det samme svaret jeg får hver gang det er noe. hadde for en god stund tilbake VELDIG hovene mandler og fikk beskjed om å prøve kamomille te. Har mange eksempler hvor jeg blir anbefalt helsekost i steden, men ser at det her allerede har blitt veldig langt. Så da fikk jeg tømt hodet mitt:)
svirrehodet Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 er det legen eller de i skranken dette gjelder? herregud, det er nå du føler du blir tatt på alvor gitt! er samme behandling hos meg, fra de i skranken vell og merke.. skikkelig uhøflige! jeg har liggi siden lørdag med oppkast, og skikkelig influensa symptomer.. unntatt feber.. så gikk til legen på tirsdag, fikk beskjed om å komme tilbake onsdag klokken 8. Gjorde det, fikk da beskjed om å komme tilbake kvart over 11!!! det er så mange som bare blir sendt hjem uten å få time eller snakka med legen, fordi hun i skranken vet visst hva som feiler de, og de trenger ikke time!!! holder lenge med hostesaft får de beskjed om.. guri malla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå