Gå til innhold

Det daglige spørsmålet kommer her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det til middag i dag da? Gubben syns jeg har vært litt sløv i det siste (haha; "æææh, skal vi ikke bare gå på ikea i dag?") og det har jeg jo helt korrekt vært, så da trenger jeg litt middagstips igjen før jeg drar for å handle :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Laksefileter med marinade steikt i stekepose sammen med løk, paprika, smør og litt sitrondråper, med fløtegratinerte poteter og salat til=)

Skrevet

Vi skal ha suppe i dag. Surrer løk, og tilsetter en potet, to pastinakker og 5 gulerøtter + 1 t. hønsebuljong. Koker til et er mørt, tilsetter litt fløte, og bruker stavmikser til den er jevn og glatt. Serverer med en klatt pesto i, og godt brød.

Skrevet

Jeg skal i klubb ikvell så da blir det pinnekjøtt på meg :) Også blir det vel noe så enkelt som noe pasta greier til mann å barn da.

Skrevet

Stekt ris med svinekjøtt, vårruler og løkringer!!!!! (tror jeg)

Skrevet

Her blir det fiskekaker med poteter og raspet gulrot. Prøver å ha litt enkle middager i desember, siden det blir så mye god matr i slutten av måneden.

Skrevet

Vi har ikke handlet denne uken, fordi både pjokk og min kjære har vært syke. I dag kommer ikke sambo hjem før sent, så da graver jeg litt i frysen og finner et kyllinglår og litt chips til meg sjæl. Skikkelig light middag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...