Gå til innhold

Har noen erfaringer med disse....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....skoene - Snooze tror jeg de heter og er til små barneføtter som er for små og uregjerlige for vanlige vintersko? Hvor får man eventuelt tak i slike?

Vet og at det finnes sko fra Kamik i denne "kategorien" men kan jo være greit å ha noe å sammenligne med.

Snuppa begynner i barnehage i januar og trenger noe varmt og godt på føttene som og kan brukes når hun begynner å gå. Har fotposene fra Reima men det vil jo ikke duge når jentungen får beina under seg...

 

Noen som har erfaringer????

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det!? Var ei nabodame som tipsa meg,men mye mulig hun huska LITT feil på hva de het. Har du noen erfaringer???

 

Skrevet

Stonz - sjekk på www.barnecompagniet.no

 

HAr ikke erfaring med de men ønsker meg slike til minsten til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...