Gå til innhold

Ojojoj, jeg har 2 barn i magen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd i dag pga gjentatte blødninger ( er i uke 13), og der fikk jeg meg et realt sjokk - det er to babyer i magen min!

Alt så bra ut med begge to, og det var full action der nede. Men morkaka lå foran åpningen, noe som han mente var grunnen til blødningene.

Jeg måtte bare skrive om dette, går helt rundt meg selv her... Men det blir helt sikkert morro :-)

Tenk, som 23-åring skal jeg plutselig bli 3-barnsmamma... (Har en fra før). Mannen min sa bare: Jaja, dobbelt så mye stress, og dobbelt så mye glede!

Nå skal jeg ringe mamma og fortelle det, hun kommer vel til å svime av... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:-)

Jeg hadde ikke tenkt på at jeg kunne få tvillinger, for man hører jo alle steder at de fleste som får tvillinger er de som blir gravid i moden alder. Jeg tror ikke jeg har hørt om noen på min alder som har fått tvillinger, men det kan jo være helt tilfeldig også.

Vi gleder oss ihvertfall masse, og syns dette er veldig spennende!

Skrevet

gratulerer:;)

du er heldig:)

hvor gammel er ungen din da? rekner med han ikke er så gammel, da blir det 3 tette:) kjempe gøy:)

Skrevet

Til HI, du bor vel ikke å Ålesund?

Skrevet

unge kvinner kan jo få tvillinger de og. det med at modne mødre får tvillinger er jo ofte pga prøverør. ei som jeg gikk på skolen sammen med fikk tvillinger når hu var 15. men det er vel slik at det er genetisk å få tvillinger. så du har sikkert noen fler i familien med tvillinger? åh, skulle ønske jeg fikk det og=)

Skrevet

Gratulerer du er kjempeheldig. Ønsket meg tvillinger jeg også når jeg var gravid siden jeg var så kvalm og nesten alle jeg var innlagt med ventet tvillinger.....Dobbel lykke....

Vi skal prøve alt for å få tvillinger neste gang...:)

Skrevet

Gratulerer så mye med kommende tvillinger!

Må bare fortelle om min mor da hun var litt yngre enn deg. Hun og min far fikk en datter da min mor var 20 år. Og 4 dager etter at hun fyllte 22 ble hun tvillingmamma også! Dette er 35 år siden. Så 6 år etter tvillingene meldte jeg min ankomst!

Lykke til med svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...