Gå til innhold

Hvor mye spiser dere i løpet av en dag sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25 nå og har gått opp litt over 6 kg. Synes ikke det er skrekkelig mye, men tenker allikevel på hva de kiloene er. Babyen er jo bare 650 g og morkake, fostervann, større pubber, mer blod osv kan neppe være over 5 kg. Og jeg merker jo at buksene har blitt litt strammere også på rumpe og lår...men ja, vet det er vanlig :)

Spiser ca som før, med unntak av at jeg MÅ ha kveldsmat :)

Hvor mye spiser dere på en dag ca? Vil bare se om jeg spiser veldig masse, hehe.

Frokost: Havregryn eller weetabix

Lunch: 2-3 brødskiver med ost, skinke, kaviar, leverpostei el.l.

Middag: En helt vanlig middag (kjøttkaker, fisk, kyllingfilet, pasta, pannekaker, taco, fahitas med kylling, pizza i helgene ++++)

Mellommåltid: Etter middagen er det kritiske tidspunktet for meg... da får jeg såååå søtsug. Spiser godteri hver helg, men nesten aldri midt i uka. Spiser ofte gulerøtter, mandariner, pepperkaker, en bolle, et par kjeks eller noe annet småtteri - ofte sammen med en kaffekopp.

Kveldsmat: 2 brødskiver eller 2-3 knekkebrød

Drikker vann til alle måltid, med unntak i helgene. Da er det noen ganger juice til frokost og alltid brus om kveldene. I tillegg unner jeg meg popcorn og salt lakris, evt smågodt. I morgen er det helg....mmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...