Bilba og gutta :) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er i uke 25 nå og har gått opp litt over 6 kg. Synes ikke det er skrekkelig mye, men tenker allikevel på hva de kiloene er. Babyen er jo bare 650 g og morkake, fostervann, større pubber, mer blod osv kan neppe være over 5 kg. Og jeg merker jo at buksene har blitt litt strammere også på rumpe og lår...men ja, vet det er vanlig Spiser ca som før, med unntak av at jeg MÅ ha kveldsmat Hvor mye spiser dere på en dag ca? Vil bare se om jeg spiser veldig masse, hehe. Frokost: Havregryn eller weetabix Lunch: 2-3 brødskiver med ost, skinke, kaviar, leverpostei el.l. Middag: En helt vanlig middag (kjøttkaker, fisk, kyllingfilet, pasta, pannekaker, taco, fahitas med kylling, pizza i helgene ++++) Mellommåltid: Etter middagen er det kritiske tidspunktet for meg... da får jeg såååå søtsug. Spiser godteri hver helg, men nesten aldri midt i uka. Spiser ofte gulerøtter, mandariner, pepperkaker, en bolle, et par kjeks eller noe annet småtteri - ofte sammen med en kaffekopp. Kveldsmat: 2 brødskiver eller 2-3 knekkebrød Drikker vann til alle måltid, med unntak i helgene. Da er det noen ganger juice til frokost og alltid brus om kveldene. I tillegg unner jeg meg popcorn og salt lakris, evt smågodt. I morgen er det helg....mmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå