Gå til innhold

Hva ville dere gjordt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i uke 34..og tirsdag, var jeg inne på føden pga en liten blødning...hadde litt kynner aktivitet når de målte, men legen mente jeg hadde blødd fra en polypp.... ( var på ultralyd for to uker siden for å sjekke morkaken og hvor den lå) og på to uker var livmorshalsen gått fra 4 til 2,5 cm...og hun kunne kjenne bitte litt åpning, fikk inn tuppen av en finger. Dette kunne tyde på at han kommer før, og blødde friskt blod med litt slim senere tirsdag kveld( tok en celleprøve, men det pleier jeg ikke blø fra)...uansett blødde sånn tynt utvannet i går morges da jeg ar på do, og bittelitt mer utover dagen..ringte ned igjen..de mente det kom fra undersøkelsen..men om det kom mer skulle jeg ringe, litt i går ettermiddag...det har murret siden tirsdag, og mye nedpress, og i dag morges mer utvannet blod(ikke noe de gangene jeg er opp om natten).....litt rotete dette, men ville dere bare avventet?...eller ringt igjen?...er ikke redd siden jeg er såpass langt på vei, men usikker på når jeg skal reagere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring, ring, ring :-) Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite, selv om jeg skjønner at det er litt kjedelig å mase. De er der for deg, og for å svare på nettopp slike spørsmål. Er du bekymret er det nok til at du skal ringe synes jeg.

Selv om det er trygt at barnet kommer, så er det nok best at h*n holder seg der inne i 3-4 uker til.

Skrevet

jeg hadde ringt inn og sagt at jeg ville hatt en skikkelig sjekk om noe var på gang.. er mye bedre det enn å gå rundt å ikke vite hva det er for noe :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...