Gå til innhold

hvor mye penger bruker dere på julegaver til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert blitt spurt om mange ganger,men jeg lurer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så forskjellig - guttungen har vi handle for 600,- til - var svineheldig og fant det han skulle få til halv pris:)) Snupps har vi ikke kjøpt noe til enda, men planen er en en sånn barnelenestol... får se hvilken det det blir, og om vi kanskje kjøpern på nyåret. Får se hva besteforeldrene disker opp med:) Vi er ikke så opphengt i fast pris, men har som regel ikke gått over 1000,-.

Skrevet

Vi har bare en gutt, men MAX 1000 kr til sammen fra meg og mannen min. Tror ikke jeg kjøper så mye i år til han. Han er eneste barnebarn og oldebarn på begge sider, så han får mer enn nok.

Skrevet

Maks 500 kr til hver av de, har 2 stk. De er såpass tett i alder at de har stor glede av hverandres gaver også:-)

Skrevet

til nå har jeg kjøpt for 400 til hver av ungene....de får det samme. men blir sikkert noe mer....litt klær eller noe. Men de skal jo få fra hverandre også da.... og så ender jeg alltid med å kjøpe noe fra hunden og katta....bare småtteri... men jeg vil ikke gå så veldig mye lengre opp tror jeg....

Skrevet

Kommer helt ann på hva han trenger og vi har lyst til å kjøpe..

I år har vi kjøpt Gråtass traktor, og den kosta 800 kr.. Kommer nok til å kjøpe ett par bukser til han siden han er i str-bytte nå..

Skrevet

Vil ikke overskride 1000kr. Selvom vi noen juler har hatt råd til mye mer enn det så er det andre juler vi kanskje ikke har det og da vil ikke jeg at unga skal vente seg den gavehaugen med dyre ting. Kjenner noen som kjøpte for 4-5 tusen et år til hver av sine tre barn og neste året kjøpte de for 900 tilsammen til alle tre. Da hadde de jo egentlig lagt lista kjempe høyt så da ble unga "skuffa" over at de ikke fikk mer og dyrere ring. Og selvfølgelig er det tanken som teller og man skal lære dem å sette pris på hva de får! Men hvis en unge det ene året får alt den har ønska seg og det neste kanskje ikke noe av det vil den vel kanskje bli litt skuffa?

Skrevet

godt å høre det er mange som handler under 1000lappen her. har fått inntrykk av at de fleste handler for vele 1000kr. Og følte bare jeg som gir så lite.

vi har 4 unger til sammen så blir mellom 500-1000kr. pr unge. nærmere 1000 lappen som regel..kommer an på hva de ønsker seg.

fikk jo ds et år da..så noen ganger blir det litt ekstra da

Skrevet

Det varierer alt ettersom hva han ønsker seg og trenger. Jeg bruker heller en 500 lapp ekstra på å kjøpe noe av høy kvalitet.

I år får eldstemann for ca 1100 kr - og minsten for 299.

Skrevet

Vi holder oss til ca 500,- Nå har vi bare ei, og un har stort sett det hun trenger. Men, vi kommer nok til å fortsette med det, om det ikke er noe ekstra hun trenger, som f.eks ski eller skøyter. Syns det er viktig at barna ikke blir for bortskjemte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...