Gå til innhold

Faaaaaaaaaaan......what to do????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg roter litt med en mann. vi er single begge to, så det er helt greit.

jeg er nå nettopp ute av en veldig kort romanse, og han var der med en gang. Jeg har hele tiden hatt kontakt med han på msn og sms...han har ikke klart å la være å skrive til meg. Jeg rota litt med han før jeg hadde den romansen å. Og han sa etter en liten stund at det var nesten som å bli dumpa, at jeg hadde funnet en annen. Men som jeg sa, jeg sa at jeg holdt på å falle for deg, og jeg fikk ikke respons, så da regna jeg med at det ikke var noe mer.

Han sier da at han har tenkt på meg hver kveld før han sovner, og når han har skrevet til meg på msn, så har det vært at han har tenkt på meg osv... Men i går så spurte jeg han igjen, hvor står jeg hen? hvor kommer dette til å ende.. og da fikk jeg til svar at, er det lov å si at det vet jeg ikke? jaja, sa jeg, det er vel greit....

Og i dag, så skriver han til meg på msn...bare helt vanlig liksom... men det er alltid han som tar kontakt....

men nå vet jeg ikke hvor jeg står hen......og jeg er forvirra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forvirret ble faen meg jeg også av å lese det du har skrevet...

Skrevet

Mulig han mente at derer får treffes å se hva som skjer om det blir noe mere og full klaff.

Men synes det var litt merkelig svar visst han har sagt alt dette andre til deg.

Er ikke alltid lett å forstå hva mannfolk mener alltid. Kanskje han helt ikke tørte å si at vi kommer til å bli et par?

Han virker tydlig interessert

Skrevet

Hmmmm....ja...jeg liker jo han, kanskje litt for godt....

jeg håper jo det kan bli noe mer...men jeg er usikker på han, siden jeg ikke vet hvor jeg står hen......

Kan det da lønne seg for meg at jeg er litt kostbar? altså....ikke bestandig jeg kan treffe han når han har tid osv.....

Jeg var hos han en tur i går formiddag, og det ender jo bestandig med sex da... og jeg kjenner den kilinga i magen hver gang jeg snakker med han, ser han osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...