Gå til innhold

Hvor mange julekort sender du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet liste nå og er foreløpig kommet til 43, men kommer antakelig på flere etterhvert.

Tipper jeg får 20-25 selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender ut 5 tenker jeg. Har fått med barnehagebildene. Pleier egentlig ikke å sende julekort.

Skrevet

Jeg har adri skrevet julekort, hater det. Skriver ikke kort når jeg er på ferie heller. MEN, iår har jeg tenkt å sette meg ned slik at snuppa kan sende kort til slekta i Sverige. Så da hilse vel mamma også. Blir ikke mer enn 10 hvertfall.

Skrevet

Over 40, ojoj...tror jeg har rundt 18 jeg. Får kanskje et sted mellom 5 og 10 fra venner og kjente.

Skrevet

Har forresten tenkt litt, og funnet ut at jeg skal bestille flere julekort, når jeg fikk tenkt meg litt om er det jo fler som fortjener julekort enn bare de jeg har skrevet til nå.

Har så langt tenkt ut i allefall 7-8 til som må få, og jeg finner nok fler.

Skrevet

Har kjøpt 20 julekort med bilde av guttene. Blir ikke sendt flere julekort enn det....

Pleier å få ca 12 stk selv.

Skrevet

omtrent sånn som deg kulå.

Sender også til flerne enn jeg får igjen ifra.. Er veldig kjedelig i grunnen.

Har blitt slik etter vi fikk barn at vi tar julebilde av barna og sender det til mange mange..

Skrevet

Har bestilt 50, regner med og håper det er nok.

Får vel gjerne ca. 30 igjen...

Skrevet

Jeg har laget 25 kort hittil, så år se om det holder.. Blir vell mello, det og 30 kort tenker jeg. Hvor mange jeg får tilbake, aner ikke.

Skrevet

I år blir det mange. Har bestilt 40 stk, så får vi se da, om det holder.

Skrevet

Har akkurat sendt avgaarde noen og 60 kort, faar vel rundt 40 selv. Koselig med julekort! :-)

Skrevet

Har best 40 stk fra Fotoknudsen med bilde av snuppa. Måtte best 10 og to, så jeg regner med vi har ca 5 tilgode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...