Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 FAAAAN"!!!!!! 98% sikkert at jeg mista fotoapparatet på flyplassen igår!!!!!!! Faan å!!!!! Gubben kommer til å hugge hodet av meg jo!!!!! Og alle de fine bildene da!!! Ringte flyplassen og de hadde ikke fått inn et kamera enda.....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Hva i H skal jeg gjøre nå da???????
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 reise til flyplassen ..det hadde jeg gjort uansett avstand ....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Er liksom 60 mil unna da skjønner du.......
Edelweis Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 æsj, kjedli at bildene er borte da. ganske lurt å ta ut minnekortet når man reiser. men har du reiseforsikring så får du sikkert et nytt kamera da. =) men er jo bildene som er kjipe å miste selvfølgelig.
*bubbs* Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 ring til det lokale politiet? noen folk leverer rett til politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå