Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 jeg tenkte å lage pepperkakehus, julebrød, vanlig brød (sjelden jeg baker brød ellers), sara bernhard, kransekakestenger og risboller. tror det blir med det, orker ikke å bake så mye, blir aldri oppspist i dette huset:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Marsipan, peppermyntekuler og risboller. Og så kjøper jeg verdens beste kransekakestenger i butikken (kanskje jeg våger meg på bakinga av dem neste år?). Mamma lager pepperkaker med snuppa i helgen, så da får vi pepperkakehus og noen pepperkaker derfra. Og kjenner jeg henne (mamma) rett så dukker det opp noen krumkaker også som vi glemmer å spise selv, men som tar seg ut på kakefatet når vi evt har besøk ;o)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 baker ikke julekaker.. Kanskje no havreflarn..
Hikken Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Krumkaker Goro Kokosmakroner Sjokoladecookies Sirupssnipper Og selvfølgelig pepperkaker og pepperkakehus!
Minnie Mom Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Pepperkaker og pepperkakehus. Resten får mamma og bestemor sørge for.. )
Elletuppa Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Brune pinner Pepper kake hus Pepper kaker Kake manna Peanøtt kaker Krumkaker Lefser Sjokolade kake Is kake Valnøtt kake Kransekake stenger Risboller Vi er en stor familie, og i fjor var alle sortene untatt 1 spist opp. Barna elsker å bake så en del av dette skal de bake.Vi gir å bort en del til familie som ikke baker noe særlig.Baker ikke masse av hver sort
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Skal bake pepperkaker på lørdag.. Så skal jeg bake mariekaker og sjokoladekuler.. Så lurer jeg på om jeg skal prøve å bake hvetekake i år..
Kaffemocca Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Pepperkaker og krumkaker hvertfall. Lurte litt på om vi skulle prøve oss på noe konfekt også men.. Også kjøper vi kransekake av verdens flinkeste game dame=) Mulig det drypper noe fra morne min på oss også.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Dattera mi og jeg bakte smultringer og pepperkaker forrige helg.så skal vi også lage: -pepperkakehus -mosaikk -fattigmann (blir som regel spist opp FØR jul,hehe.så når mellomjula kommer er vi tomme for kaker og lei de..hehe)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 -Pepperkaker -rutekaker -risboller -rundstykker -rullekake -sjokoladekake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå