Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Det vil si, han er ikke sjefen min.. men sjef for en butikk, og jeg har kontor i samme bygning. Han er 44, jeg er 26. Så jeg vet at det er dumt uansett siden han er så mye eldre enn meg. Men han er så utrolig deilig, så morsom, så herlig på alle måter. Tenker på han døgnet rundt, klarer nesten ikke gjøre jobben min fordi jeg sitter og venter på at han skal komme inn døra. Sendte en sånn morsom god jul - mail til han i går, en julenisse som får ei jente til å gi han en blowjob fordi han liksom får hennes ønsker til å gå i oppfyllelse. og da skrev han tilbake: Jeg har nissedrakt. alderen driter jeg i... ahhh, hva betyr det da? var det bare et forsøk på å være morsom, eller ligger det noe mer bak det...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Klart det kan være noe i det,,¨¨ Er dere begge single, er det jo bare å hoppe i det! Dere er begge voksne... Men det er nå deilig å gå rundt med den spennende følelsen du har også da...Kjenner det er aaaaaaaaltfor lenge siden sist jeg hadde det slik...:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Ha ha, du kan ikke seriøst trenge hjelp til å tolke det svaret. Du er nok ikke den eneste som går og fantaserer om noen på jobben høres det ut som ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Den følelsen her er ubetalelig ja!! det er så deilig når det sitrer i hele kroppen ... hehe... men jo, jeg trenger faktisk hjelp til å tolke det svaret;) han har liksom ikke gitt uttrykk for at han føler noe ellers... jeg tenker sånn at han bare skulle være morsom, han spøker jo mye ellers liksom. jeg sendte mailen før jeg dro hjem fra jobb i går, og han hadde svart meg 1 time etter det. så jeg svarte han i dag tidlig da, skrev at jeg heller ikke brydde meg no særlig om alderen.. med blunkefjes bak. men jeg har ikke fått svar, og ikke sett noe til han i dag. bare hører den sexy stemmen hans nede i gangen her.. ååååå, jeg holder på å bli gal! HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det er en deilig følelse Tror nok det ligger noe mer bak det han svarte enn en spøk;) Hold oss oppdatert da
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 ja, hold oss oppdatert! Spennende dette!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Skal holde dere oppdatert.. tror jeg tilfeldigvis skal ta en tur ned på lunsjrommet og finne noe lunsj. kanskje jeg treffer han på veien HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Bare en tanke... håper dere begge er single....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 jeg har ikke sett han i hele dag han har holdt seg inne på kontoret sitt, og ikke kommet opp en eneste gang! tror ikke han mente noe med den mailen i det hele tatt, også fikk han helt angst når jeg skrev tilbake. huff, så dum jeg er! føler megl itt idiot... argh!! og ja, vi er begge single! men det spiller jo ingen rolle nå vil jeg tro.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Slapp av, han ble sikkert smigret enten han mente noe med svaret eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå