Gå til innhold

Julepresang til svigerfar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe i presang til min svigerfar. Han er en mann som har absolutt alt, å han er veldig vasneklig å handle til syns jeg.

Er det dumt med en flaske konjakk eller likør eller noe sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såfremt han ikke er avholds eller generelt "aldri" drikker, så syns jeg det er en fin presang. Den kan liksom "brukes", hehe.

Skrevet

Vi hadde besøk av svigers her om dagen, og jeg spurte hva de ønsket seg. Da sa svigerfar at vi trengte ikke kjøpe dyre ting til dem, da satte han mye større pris på noe han kunne drikke opp! hehe. Han drikker egentlig veldig sjelden, men liker å kunne spandere en konjakk når de har gjester av og til, så da spørs det om han får det:)

Skrevet

Hva tror sønnen hans da? Jeg har overlatt svigerfar og mor til mine foreldre. I år har de kjøpt skritteller, og barna har gått med en hver dag og svigerfar får en utfordring. Han skal slå deres rekorder!! Alkohol som nevnt. Bøker er jo alltid en hit. Biografi osv.

Skrevet

Mannen min har ingen peiling på hva vi skal kjøpe, jeg har spurt ham. Og jeg vet at han får bøker av svigerinnene mine, så det vil ikke jeg kjøpe. Men den Larsen konjakken skal jo være god ifølge far min da :) Og noen av de flaskene er jo fine å se på også da :) Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...