Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 .. Kjenner en det på noe vis? Jeg har de siste par - tre dagene kjent at jeg har vondt i bekkenet mellom beina, liksom, der ungen kommer ut på et vis, hehe.. Har tenkt at det kanskje vider seg ut for å gjøre plass til hodet som vil ned snart? Jeg vagger som ei gås pga dette, skikkelig sjarmerende, hehe;) Men jeg KOOOOSER meg:D
sol2002 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har vært på kontroll hos jordmor idag, og da kommenterte jeg at jeg følte meg øm der nede rundt sakambeinet som det hetter, var også øm da hun skulle kjenne etter symfysemål, og da fikk jeg beskjed om jeg at jeg var øm pga at hodet var på vei på plass. jeg er nå i uke 32 etter ul-termin (34 etter menstermin)
Lillegutt ble storebror Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Da jeg var på kontroll i forige uke sa legen min at hodet drev å festet seg, å i hele forige uke kjente jeg en slags "banking" bak i korsryggen, og en stikkende smerte på fremsiden over hele omerådet trusen ligger. Nå har det derrimot avtatt, men jeg mener kynnerne er blitt hardere og lengere, ikke at jeg kan si det sikkert men trur det. Er i uke 36 nå, Men vet veldig lite om hvordan dette med at hodet fester seg føles, da jeg gikk med guttungen festet hodet seg aldri, magen "sank" heller aldri, han tok bare fraspark å kom ut ;0) Så er jo litt spent på hvor lenge vi har igjen her, noen sier jo at man kan gå ganske lenge med hodet festet, mens andre sier jo at fødselen skal komme ganske fort. Så dette blir spennende,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå